personalul TZMO
Părerea unui angajat TZMO- Katarzyna, Director Vânzări şi Marketing Departament Matopat
- Care a fost cursul dezvoltării tale profesionale în cadrul TZMO SA?
Ca absolventă a Universităţii Nicolaus Copernicus din Torun am început să lucrez la TZMO SA în cadrul departamentului de marketing, cu funcţia de specialist marketing. Pregătirea ofertei de pansamente de specialitate pentru tratamentul plăgilor cronice de care am fost responsabilă de la început, a fost pentru mine, ca şi chimist specializat în polimeri, atât interesant cât şi complet nou. A trebuit să învăţ foarte multe lucruri până să ajung să prezint şi să transmit un mesaj despre oferta noastră direct clienţilor – personal medical şi pacienţi. Pe parcursul a 6 ani de muncă în această funcţie, am dobândit experienţă în implementarea de proiecte de marketing, educarea clienţilor şi în crearea unei imagini pozitive a TZMO SA pe piaţa medicală. Îmi place să îmi amintesc de perioada când am contribuit la realizarea standardelor de îngrijire pe termen lung în Polonia şi am sprijinit acest proces în numele companiei. Din 2005 am fost angajată în cadrul departamentului de vânzari, şi timp de 3 ani am condus echipa de „comercianţi” care au vândut produsele medicale pe piaţa poloneză şi am fost responsabilă pentru crearea strategiei de vânzări. În prezent, ca Director Vânzări şi Marketing, am în subordine 2 departamente comerciale: cel care este responsabil de spitale şi farmacii, şi de asemenea departamentul operaţional de marketing, care include şi licitaţiile publice, vânzările şi administrarea Centrului European de Îngrijire pe termen lung. Este o echipă de aproximativ 100 de oameni.
- Ce oportunităţi profesionale ţi-a oferit slujba în cadrul TZMO SA?
Luând în considerare cariera mea profesională, datorez tot ce am realizat acestei companii. Abilităţile mele profesionale sunt rezultatul anilor de muncă serioasă în care am avut posibilitate de a acţiona în diverse domenii în care am fost repartizată de către TZMO SA. Este genul de companie în care dacă ai iniţiativă şi idei poţi discuta cu managerii despre punerea lor în practică. Referitor la domeniul meu de activitate trebuie subliniat că dacă nu aveam susţinerea conducerii pentru realizarea unor proiecte uneori costisitoare, punerea lor în practică nu ar fi fost posibilă. În ciuda faptului că în prezent sunt în partea de afaceri şi vânzări ale TZMO SA, toate acţiunile care stau la baza vânzărilor sunt în continuare pasiunea mea şi le sprijin cu mare bucurie.
- Care sunt provocările tale profesionale pentru viitor?
Provocări imense pentru că echipa mea este responsabilă pentru vânzările pe piaţa poloneză, unde suntem lideri. Ambiţia noastră este de a menţine această poziţie, iar asta înseamnă muncă zilnică pentru căutarea de avantaje faţă de concurenţii noştri. Asta ne dă posibilitatea de a creşte vânzările. Foarte important de asemenea pentru mine este crearea unei atmosfere de echipă, astfel încât angajaţii să vină cu plăcere la locul de muncă, unde să înţeleagă obiectivele firmei în acelaşi fel şi să facă totul pentru a le atinge. Provocările companiei necesită din partea noastră muncă în echipă şi convingerea că fiecare angajat prin eforturile, devotamentul şi creativitatea sa are un impact semnificativ asupra dezvoltării companiei.